Monday 25 December 2017

Forex n2


Kryzys na rynku Forex. DSS nalega na równoległych operatorów rynku, aresztuje dealerów sprzedających najazdy N400Dollar DSS na rynku równoległym, aresztuje dealerów sprzedających ponad N400Dollar. W poniedziałek EFCC zatelefonowała do tak wielu licencjonowanych operatorów BDC. Problem polega na tym, że czują, że niepotrzebnie wędrujemy po stawkach. Ale to nie nasza wina. W tej chwili koncentrują się na naszej firmie, do której dzwonili, jeden po drugim i nie chcemy problemu. Właśnie dlatego zgodziliśmy się na stały kurs na teraz. Po nalocie w Lagos, my, abudyjscy operatorzy, spotkaliśmy się i uzgodniliśmy stałą stawkę, aby takie nie stało się naszym członkom, powiedział operator BDC, który poprosił o zachowanie anonimowości. Po nalocie kilku operatorów BDC w metropolii Lagos i Abudży tymczasowo zamknęło działalność. Czy kiedykolwiek byłeś świadkiem czegoś interesującego lub ekscytującego Po prostu wyjmij telefon i wyślij nam ekskluzywne zdjęcia lub wideo, a my zapłacimy ci gotówką. Więcej informacji tutaj lub po prostu e-mail do eyewitnesspulse. ng lub Whats App do 09098947580. Proszę podać, co, kto, kiedy, gdzie, dlaczego. Folarin Okunola jest Associate w Pulse. Okunola, zapalony czytelnik i kucharz, uważa się za otwartego, krytycznego i żądnego przygód. Uważa on również, że społeczeństwo nie zawsze ma rację i uważa, że ​​ludzki umysł jest potężniejszy niż butelka coli. Na zakazie banków bankowych na CBNs Media ostatnio były zalewane wiadomością, że Centralny Bank Nigerii zakazał bankom depozytowym dziewięciu banków rynek walutowy, za rzekomo ukrywanie ponad 2 miliardów należących do Nigeryjskiej Narodowej Korporacji Petroleum, dywidend z Nigeria Liquefied Natural Gas Limited z Skarbowego Rachunku Pojedynczego. Z tego, co społeczeństwo jest karmione, wynika, że ​​prezydent Muhammadu Buhari został poinformowany o domniemanym naruszeniu przez banki i wszyscy zostali upoważnieni do przeniesienia pieniędzy do TSA zgodnie z rządową dyrektywą dotyczącą polityki, zanim będą mogli ponownie wziąć udział w oknie forex. Co ciekawe, przed wejściem w życie TSA, NLNG wypłacało dywidendy z inwestycji rządu w NLNG za pośrednictwem NNPC, za pośrednictwem rachunków mających siedzibę w kilku nigeryjskich bankach. Dywidendy te z upływem czasu wzrosły do ​​około 5 miliardów. Zarzuca się, że NNPC inwestował tę wypłatę dywidendy na dedykowanym rachunku jako lokaty terminowe w niektórych bankach komercyjnych. Jednakże, biorąc pod uwagę pośpiech obecnego rządu do wdrożenia TSA, inicjatywy wymyślonej przez administrację Goodluck Jonathan, banki zostały zaskoczone i okazało się, że nie są w stanie przekazać środków z powrotem do kasy rządowej od razu. W związku z tym postanowiono, że przekazywanie funduszy NNPC (dywidend) będzie rozłożone, aby złagodzić negatywny wpływ, jaki może mieć na gospodarkę. Polityka TSA weszła w życie w sierpniu 2018 r. Z rządem, twierdząc, że pomoże to w kontrolowaniu wycieków w systemie. Jednak po debatach z szefami banków, CBN wyjaśniło, że dywidendy należne NNPC z NLNG są zwolnione z polityki TSA. Księgowy Generalny Federacji, M. K Dikwa, wydał okólnik skierowany do Dyrektora, Departamentu Systemu Bankowego i Płatniczego CBN o numerze referencyjnym FDLP2018CADC201DF, z dnia 14 września 2018 r. W celu wyjaśnienia tego. Dlatego wielu interesariuszy jest zaskoczonych tym salto, szczególnie z doniesieniami, że prezydent dał swoje błogosławieństwo dla usankcjonowanych banków. Teraz, gdy gospodarka potrzebuje tyle wsparcia, ile może uzyskać, jedyne źródło wdychania w gospodarce jest zagrożone ogrzaniem się, a społeczeństwo zostaje wysłane w tryb paniki, odkąd ta wiadomość się zepsuła. Oczekuje się, że kilka zaangażowanych banków depozytów zareaguje na rozwój. Podczas gdy niektórzy twierdzą, że nie są oni jedynymi zaangażowanymi w sprawę, CBN reaguje z zachwytem, ​​że inni będą dalej badani, co nie poprawi lęku przed opinią publiczną. Wielu z nich uważa, że ​​CBN powinno było wykonać pracę domową na długo przed odrzuceniem kilku spośród przypuszczalnie większej liczby sprawców, szczególnie biorąc pod uwagę wrażliwy charakter sektora bankowego i wpływ, jaki zawsze będzie miało na ogólną gospodarkę. Na przykład jeden z banków gwałtownie zaprzeczył, wstrzymując fundusze rządowe, które zostały przekazane do TSA. Źródło w banku wyjaśniło, że wspomniany N2.1 miliard był częścią dywidend NLNG z inwestycji rządu w spółkę na rzecz NNPC, która poprzez pisemną komunikację z decydentami nie jest przeznaczona dla TSA. Przypomnijmy, że kiedy rząd podniósł kwestię, że dywidendy powinny zostać wpłacone na konto Federacji, gubernator CBN, Godwin Emefiele, zaprosił dyrektorów generalnych wszystkich banków, którzy mieli fundusze na spotkanie w Abudży, aby pogodzić kwotę w każdym banku z zapisami CBNNNPC i uzgodnić harmonogram spłat funduszy z bankami. Ponadto, od momentu rozpoczęcia wdrażania TSA we wrześniu 2018 r., Niektóre banki zwróciły ponad 50 procent środków w oparciu o harmonogram spłat uzgodniony z CBN. Oczywiste jest, że CBN i NNPC miały jasny obraz statusu tych funduszy w bankach. Tak więc, aby CBN pośpiesznie zawiesić dziewięć banków z rynku walutowego, domagając się naruszenia, twierdząc, że ma zgodę prezydenta, to albo jest saldo polityki, albo ktoś ma na celu oszukać Nigeryjczyków poprzez podgrzewanie gospodarki. Twierdzi się, że prawie wszystkie banki zgłaszają dowody, że księgowy generalny poprzez okólnik wydany we wrześniu 2018 r. Zwolnił 13 agencji rządowych z TSA. Wśród agencji tak zwolnionych są NNPC, a następnie Power Holding Company z Nigerii, Bank of Industry, Nigerian Railway Corporation, Federal Mortgage Bank of Nigeria, Bank of Agriculture, Niger Delta Power Holding Company Krajowy zintegrowany projekt energetyczny, Ajaokuta Steel Company Limited, Galaxy Backbone Limited, między innymi. Ponadto zainteresowane banki twierdzą również, że zgodnie z wdrożeniem TSA, które rozpoczęło się we wrześniu 2018 r., Niektórzy z nich spłacili ponad 50 procent środków w oparciu o harmonogram spłat. Nigeryjczycy z zadowoleniem przyjęli politykę TSA z radością, wierząc, że rządy uważają, że pomoże to w blokowaniu wycieków. W niektórych przypadkach wpływ ten był dobry, muszę powiedzieć. Dla jasności TSA jest po prostu publicznym systemem księgowym, w ramach którego wszystkie dochody, wpływy i dochody rządowe są gromadzone na jednym rachunku, zwykle prowadzonym przez Bank Centralny kraju i wszystkie płatności dokonywane za pośrednictwem tego konta. Celem jest przede wszystkim zapewnienie rozliczalności dochodów publicznych, zwiększenie przejrzystości i uniknięcie niewłaściwego stosowania funduszy publicznych. Utrzymanie TSA ma na celu pomóc w zapewnieniu właściwego zarządzania gotówką poprzez eliminację niewykorzystanych środków, zwykle pozostawionych w różnych bankach komercyjnych, a także w celu lepszego uzgadniania poboru i płatności. Jednak w gospodarce takiej jak nasza, która jest silnie uzależniona od rządu, szybkie wdrożenie TSA z pewnością spowoduje wiele dyslokacji. Można sobie wyobrazić, że w zarządzaniu tymi dyslokacjami wymagane jest budowanie konsensusu, a nie fiat. Argument ten opiera się na fakcie, że gospodarka jest rażąco nierentowna i wymagałaby wpompowania funduszy w kluczowe sektory. To nie może się zdarzyć w przypadku słabego systemu finansowego. Dlatego rząd musi przemyśleć swoje ostre stanowisko wyrażone tym banalnym zakazem. Dr Salami, analityk ds. Polityki gospodarczej, napisał w Ibadan Copyright PUNCH. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejszy materiał i inne treści cyfrowe na tej stronie nie mogą być powielane, publikowane, rozpowszechniane, przepisywane lub redystrybuowane w całości ani w części bez uprzedniej pisemnej zgody firmy PUNCH. CBN przywraca opłaty za depozyty gotówkowe, wypłaty Anglia legenda Lineker krytykuje Musa Właściciel psów, które zabiły pięciolatkę przesiedlają ich Sądy skazańców Monarcha Oun za pogardę Naira spekulanci, aby stracić miliardy na nową politykę walutową 8211 Prezes ABCONReps grill Adeosun, Udoma o kryzysie walutowym Rosnąca inflacja Członkowie Izby Reprezentantów, w poniedziałek, zaserwowali ministrowi finansów, pani Kemi Adeosun, oraz ministrowi budżetu i planowania krajowego Senatorowi Udoma Udo Udoma, o swobodnym spadku naira w stosunku do dolara i dolara amerykańskiego. rosnąca inflacja w kraju. Ustawodawcy twierdzili, że gospodarka pozostaje ponura i nie wykazała oznak, że środki, rząd federalny twierdził, że wprowadził, aby wyprowadzić kraj z recesji, podniosły się. Adeosun i Udoma pojawiły się przed wspólnymi komitetami ds. Finansów, zarządzania i pomocy na posiedzeniach Zgromadzenia Narodowego w Abudży, aby bronić prognoz w ramach średnioterminowych wydatków na lata 2017-2019 i dokumentu strategii budżetowej. Budżet na 2017 r. W wysokości N7.29tn, który jest już przed Zgromadzeniem Narodowym, został opracowany przez rząd w oparciu wyłącznie o prognozy zawarte w MTEF. Budżet, zgodnie z przepisami ustawy o odpowiedzialności budżetowej z 2007 r., Nie może zostać zatwierdzony przez prawodawcę, dopóki nie zostanie po raz pierwszy omówiony i przyjęty MTEF. Kiedy ministrowie pojawili się przed komisjami, prawodawcy poruszyli kilka kwestii, w tym wyraźną i ogromną rozbieżność między oficjalną stopą naira a uliczną lub równoległą wartością rynkową. Na przykład, gdy rządy pary walut lokalnych w stosunku do USD w budżecie na 2017 r. To N305USD, stawka uliczna wynosi prawie N500USD. Prawodawcy zauważyli również, że podczas gdy inflacja osiągnęła już 18 procent, rząd prognozował, że inflacja wyniesie 15 procent w 2017 r. Przewodniczący zespołu, pan Babangida Ibrahim, stwierdził, że z tymi projekcjami i luki, które widzimy. Są nawet różnice w dokumencie MTEF, który przedłożyłeś nam na Zgromadzeniu Narodowym i budżecie na 2017 r., Który Pan Prezydent złożył przed Zgromadzeniem Narodowym. Musi istnieć pozycja, w której wszyscy możemy być na tej samej stronie w wysiłkach na rzecz ratowania tej gospodarki przed recesją. Ponadto, członkowie zażądali szczegółów na temat rządów planują pożyczyć N2.32tn na sfinansowanie deficytu w budżecie, w tym warunki spłaty. Zwracali również uwagę na kolejną niespójność w spadku przychodów generowanych przez służbę celną Nigerii z N862bn w 2018 r. Do N717bn w tym roku, kiedy rząd powiedział, że koncentruje się bardziej na źródłach przychodów z innych źródeł. Wśród ustawodawców, którzy grilowali ministrów, byli: Przewodniczący, Komitet Bankowy, pan Chukwudi Jones-Onyereri, Komisja ds. AidLoans, Pan Adeyinka Ajayi Zastępca Przewodniczącego, Komisja ds. Przeznaczenia, Pan Chris Azubuogu i Pani Aisha Dukku. W swojej odpowiedzi, szczególnie w sprawie katastrofy naira, Adeosun obwinił ją o chciwość spekulantów na rynku. Twierdziła, że ​​było umyślne kupowanie i magazynowanie dolarów, aby wywołać panikę, kiedy w rzeczywistości, naira nie powinna była rozbić się bardziej niż N305. Dodała, że ​​czynniki odpowiedzialne za los nairas były irracjonalne i emocjonalne reakcje, w wyniku niepotrzebnej podwyżki. Nic nie usprawiedliwia tego, co się dzieje, że różnica między oficjalnym a czarnym rynkiem nie ma podstaw, by go wspierać. W rzeczywistości naira nie powinna ucierpieć bardziej niż N305, oświadczył minister finansów. Wyraziła optymizm, że nastąpi gwałtowny wzrost kursu walutowego, podczas gdy osoby odpowiedzialne za gromadzenie dolarów będą lizać rany. Ze swojej strony Udoma próbował stłumić napięcia i wyjaśnił, że rząd przewiduje, że stopa inflacji wyniesie 15 procent, ponieważ obecny wzrost o 18 procent nie jest realistyczny. Przypisał obecny rosnący trend panice w systemie, napędzany kryzysem walutowym. Minister argumentował, że w ciągu roku kurs wymiany ustabilizuje się w regionie prognozowanym przez rząd (N305), co z kolei obniży inflację i utrzyma ją na poziomie 15%. Nasz cel to 15 procent, ponieważ uważamy, że tak właśnie będzie. Teraz jest to kurs walutowy, ale wkrótce osiągniemy stabilność, a inflacja spadnie naturalnie na 15 procent, powiedział prawnikom. Udoma nie sprecyzował jednak, w jaki sposób rząd mógłby ustabilizować rynek, oprócz obiecania, że ​​wszystko jest robione, aby to osiągnąć. Minister ds. Budżetu i planowania bronił się również przed spadkiem dochodów celnych z N862bn do N717bn. Wyjaśnił, że w 2018 r. Projekcja nie może zostać zrealizowana ze względu na niezdrowy stan gospodarki. Udoma poinformował ustawodawców, że rząd uważa, że ​​rozsądniej byłoby obniżyć do N717bn, co w roku 2017 było bardziej realistyczne. Spojrzeliśmy na wyniki gospodarki i przyjrzeliśmy się temu, co było realistyczne. Nawet Bank Światowy stale przegląda swoje dane i prognozy dotyczące Nigerii - dodał. Uważał, że istnieją pozytywne strony, takie jak spodziewane należności licencyjne z niektórych operacji w sektorze naftowym, w tym 1,5 miliarda spodziewanych z tytułu praw wstępnych. Minister powiedział również członkom Izby, że wczesne licencjonowanie będzie wynosić około 926 milionów, podczas gdy marginalna licencja na olej wyniesie ponad 100 milionów. Dyrektor generalny Biura Zarządzania Długiem, pan Abraham Nwankwo, przyznał, że rząd rzeczywiście pożyczył N2.32tn na sfinansowanie deficytu w budżecie. Poproszony o określenie, w jaki sposób zostaną wydane pieniądze, Nwankwo odpowiedział, że zostanie wydany w sposób określony przez rząd w budżecie. Twierdził również, że pożyczka miała przyjazny plan spłaty do 25 lat z moratorium na 10-15 lat. Nawiasem mówiąc, obie strony Zgromadzenia Narodowego jeszcze nie rozważyły ​​prośby prezydenta Muhammadu Buharis o pożyczenie 29,96 mld euro. Senat odrzucił wniosek w dniu 1 listopada 2018 r., Podczas gdy Izba nie zgłosiła go, ponieważ wniosek został złożony przed Zgromadzeniem Narodowym w październiku 2018 r. Prawa autorskie PUNCH. Wszelkie prawa zastrzeżone. Niniejszy materiał i inne treści cyfrowe na tej stronie nie mogą być powielane, publikowane, rozpowszechniane, przepisywane lub redystrybuowane w całości ani w części bez uprzedniej pisemnej zgody firmy PUNCH. CBN przywraca opłaty za depozyty gotówkowe, wypłaty Anglia legenda Lineker krytykuje Musa Właściciel psów, które zabiły pięciolatka przesiedlają ich Sądy skazańców Monarcha Osun dla pogardy Naira spekulantów, aby stracić miliardy na nową politykę walutową 8211 Prezes ABCON

No comments:

Post a Comment