Friday 3 November 2017

Online trading akademia centrala


Jak działa Online Trading Academy Online Trading Academy uczy wielu kursów dotyczących opcji handlowych, waluty obcej i akcji, i nauczył te techniki około 20 000 studentów na całym świecie. Zobacz więcej inwestujących zdjęć. Eyal Shahar po prostu nie był typem osoby, która mogłaby stać się pasywnym inwestorem, po prostu wkładając pieniądze na indywidualne konto emerytalne (IRA) lub 401 (k) i spodziewając się dobrych rzeczy. Po udanym pobycie w charakterze importera diamentów, Shahar postanowił sprzedać swój biznes w 1990 roku i otworzyć firmę handlową na dzień, w której pracował z kilkoma handlowcami, aby zainwestować kapitał, który zgromadził poprzez sprzedaż swojej działalności importowej. Oczywiście, Shahar chciał, aby inwestorzy, którzy zarobili na każdą wpłatę dolara, byli jak najbardziej dochodowi. Tak więc pod koniec każdego dnia gromadzili się i dzielili tym, co się stało, tym, którzy dobrze wyjaśnili, w jaki sposób i błędy zostały zidentyfikowane przez tych, którzy nie radzili sobie równie dobrze jak źródło: Harkey. Powiązane artykuły To kolektywne forum do nauki działało być może zbyt dobrze, ponieważ wielu handlarzy, których Shahar zatrudnił w lewo, zainwestowało własne pieniądze. Jednak ich odejście skłoniło Shahara do wglądu - i nowej działalności, Online Trading Academy, którą Shahar założył w 1997 r. W Irvine w Kalifornii. Cóż, doszedł do wniosku, że lepiej jest uczyć ludzi, jak handlować, niż prowadzić jednodniową giełdę, mówi Tony Harkey, wiceprezes ds. marketingu w Online Trading Academy. Dlatego postanowił zmienić firmę i skupić się na kształceniu przeciętnego indywidualnego inwestora lub przedsiębiorcy, jak handlować jak profesjonalista. Tak narodziła się Online Trading Academy, firma, która wyrosła z jednego miejsca w Kalifornii do 38 lokalizacje na całym świecie - w tym miasta takie jak Vancouver i Toronto, a także Singapur i Mumbaj - z planami ekspansji do Dżakarty, Indonezji i Hongkongu źródło: Harkey. Każda lokalizacja jest indywidualnie własnością franczyzy, która otrzymuje wsparcie w postaci marketingu i innych usług z centrali firmy w Kalifornii. Korzystając z oryginalnych lekcji wygenerowanych podczas sesji szkoleniowych pod koniec każdego dnia handlowego jako podstawy programu nauczania, Online Trading Academy oferuje szeroką gamę kursów w handlu różnymi instrumentami finansowymi, takimi jak opcje, obce waluty i akcje. Firma zaoferowała instrukcje, jak handlować jak profesjonalistka dla około 20 000 studentów - z których wielu wyraża dużą satysfakcję z tego, czego się nauczyli - chociaż zarówno Komisja Papierów Wartościowych i Giełd (SEC), jak i inni inwestorzy wymagają szczególnej ostrożności biorąc pod uwagę handel, ostrzegając, że straty mogą być strome i szybkie (więcej o tym później). Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, co dokładnie jest handel - i nie jest. Broszura x09x0Ax09x09x0Ax09x09x09x09x09x09x09x09x09x09x09ltax20data-track-gtmx3DquotBylinequotx20hrefx3Dquothttpx3Ax2Fx2Fhowstuffworksx2Fhsw-contact. htmquotgtx0Ax09x09x0Ax09x09Chrisx20x0Ax09x09Warrenx0Ax09x09x09x09x09ltx2Fagtx0Ax09x09x09x20quotHowx20thex20Onlinex20Tradingx20Academyx20Worksquotx2017x20Octoberx202017.ltbrx20x2FgtHowStuffWorks. x20ampltx3Bhttpx3Ax2Fx2Fmoney. howstuffworksx2Fpersonal-financex2Fonline-bankingx2Fonline-Trading-academy. htmampgtx3Bx2021x20Februaryx202017 hrefCitation amp DateI39m dając Ota 5 gwiazdkowych na podstawie mojego 4 godzinnym bezpłatnym seminarium i 3 dzień targowy doświadczenia rozrządu. Dla mnie zdecydowanie warto było pojechać. Czuję, że nauczyłem się wnikliwej wiedzy, że wielu z nas jest nieświadomych. Mimo że nie zapisałem się na ich skandalicznie przecenioną akademię (minimum 20 K w zależności od tego, ile kursów bierzesz), czuję, że odszedłem z kilkoma narzędziami pod moim pasem i jestem w stanie spojrzeć inaczej na moją przyszłość i zacząć pracować nad moim własne cele finansowe. Czy zdarzyło Ci się kiedyś walczyć z żywym bykiem Jak o niedźwiedziu? Oczywiście, że nie masz umiejętności przetrwania takiego spotkania. Przynajmniej nie bez uczenia się poważnych kotletów, zrozumienia, w jaki sposób istoty działają po 34 batalata34, i wypróbowanej i prawdziwej metodologii do walki i przetrwania. Online Trading Academy twierdzi, że jest w stanie uzbroić cię w odpowiednie rzeczy, ale zamiast walczyć z żywymi wersjami byków i niedźwiedzi, walczysz ze swoimi odpowiednikami na giełdzie. Mój tata i ja poszliśmy na półdniowe seminarium w lokalnym hotelu, a następnie tydzień później wzięliśmy udział w 3-dniowych warsztatach zorganizowanych w siedzibie Online Trading Academy w Irvine. Zapłaciliśmy 149 za nas oboje. Po przeczytaniu wielu negatywnych recenzji tutaj na Yelp zdawałem sobie sprawę, że będzie to dział sprzedaży dla ich kontynuacji edukacji, i było to, ale zawinięte w doświadczenie, które było naprawdę oświecające, pomocne i otwierające oczy. Naszym nauczycielem przez 3 dni był Darren Kimoto i był fascynujący. Dzięki 13-letniemu doświadczeniu na giełdzie, zarządzaniu pieniędzmi, uczynił klasę zabawną, zabawną i niezwykle informatywną dla zupełnie nowego inwestora, takiego jak ja. Nie raz był protekcjonalny wobec któregokolwiek z uczniów, którzy musieli mieć kilka pojęć wyjaśnionych więcej niż raz, ponieważ były bardziej złożone. (Chodź, Opcje mogą być trudne do odgadnięcia przy pierwszym wyjaśnieniu) Był zaręczony i oczywiście kocha to, co robi. Każdego dnia spotykasz się ze swoim osobistym doradcą, który jest odpowiedzialny za sprzedaż ci dalszej edukacji, kiedy nauczyciel przekonuje cię, że jedynym sposobem na poruszanie się po niebezpiecznych i pułapkowych rynkach jest opatentowana metodologia oferowana przez OTA. Mój tata i ja mieliśmy Andy'ego, który był bardzo profesjonalny i uprzejmy, ani razu nie używał metod hartowanych przez shamefearshort, które napotkali inni recenzenci Yelp. Oferowane przez nich zajęcia i absurdalnie drogie, z linią podstawową 34foot w klasie door34, którą wyjaśnił Darren Kimoto, nie nauczyłyby cię niczego (ale jest to wymaganie, aby uzyskać dostęp do reszty programu nauczania), stosowanego do samodzielnego handlowania. Kolejny pakiet to 23 000, kolejne 30 000, a klasa Granddaddy Mastermind to 50 000. (Jeśli nie masz pieniędzy, OTA sfinansuje cię z 25 wpłatami i 18 odsetkami.) Pamiętaj, że są to obniżone stawki, dobrze, gdy jesteś w kampusie na trzydniowe seminarium. W przeszłości, kiedy wracają do zwykłej ceny, wszystkie dwa razy więcej. Dlaczego szkoła musiałaby manipulować nauką, aby dostać ludzi do 34buy dzisiaj34, to jest to, co chcę wiedzieć. Ostatecznie mój tata i ja zdecydowaliśmy się nie kontynuować. Nie ma sposobu, bym postawił taki rachunek na 7 dni zajęć (dla pierwszej klasy), kiedy tak wielu ludzi nie zacznie zdobywać się na inwestowanie w LATY. W wielu punktach nauczyciel ostrzega nas przed niebezpieczeństwami związanymi z edu kowaniem się z książkami lub filmami z YouTube, ale zaryzykuję. Moja ocena dotyczy 3-dniowego seminarium OTA39, które, jak sądzę, zmieniło moje życie i sposób, w jaki postrzegam pieniądze. Od tak dawna chciałem zająć się moimi lękami, ale tak naprawdę nie wiedziałem, od czego zacząć. Bycie wystawionym na te nowe koncepcje, teorie i idee doprowadziło mnie do szału i od tego czasu wziąłem udział w książce Tony'ego Robbinsa Pieniądze, mistrz gry, a także w grze Jima Cramera. W przeciwieństwie do tego, co powiedział pan Kimoto, z książek można się dużo nauczyć, zwłaszcza gdy jesteś nowy. Dołączyłem do OTA i zapisałem się do mojego syna po uczęszczaniu do innej szkoły dwa lata temu, ponieważ czułem, że strategie tutaj przedstawione są bardziej realistyczne i aktualne, co dzieje się na każdym konkretnym rynku. Jestem pod ogromnym wrażeniem personelu i tego, jak czysty jest obiekt wewnątrz i na zewnątrz. Codzienne śniadanie i lunch to coś więcej niż usługa, ale posiłek, który można zjeść lepiej niż gdzieś, spędzając czas i pieniądze. Instruktorzy są ekspertami w swoich dziedzinach i mam zaszczyt być dla nich także uczniem. Kursy są na najwyższym poziomie, a praktyczne doświadczenie na rynku rzeczywistym daje pewność i zrozumienie, że możesz to zrobić po powrocie do domu i samodzielnym handlowaniu. Dzięki OTA, z dumą mogę powiedzieć każdemu, że jestem absolwentem Twojej akademii Czas na aktualizację. Ostatecznie opuściłem moją pracę FT, by poświęcić swój czas na robienie tylko transakcji. Online Trading Academy kontynuuje dodawanie dodatkowych treści edukacyjnych (form factor), co znacznie ułatwia przegląd starych materiałów i uczenie się nowego materiału. OTA zapewnia wysoki poziom edukacji każdemu, kto poważnie myśli o handlu. Instruktorzy i pracownicy są niezwykle pomocni. Zajęcia są bardzo interaktywne i opuszczasz wiedząc, że otrzymałeś instrukcje z prawdziwego świata. Tak, jest to coś, co trzeba opanować, a będziesz potrzebował czasu i praktyki, aby stać się w tym dobry, ale jeśli podążysz za szkicem szkolenia i włożysz w niego wysiłek, dokonasz udanych transakcji. Zacząłem około 18 miesięcy temu i tak naprawdę jest tak, jak mówią. Mówią ci z góry, że nie każda transakcja zakończy się sukcesem, ale postępując zgodnie z nauczonymi metodami, zarobisz pieniądze na swoich zwycięskich transakcjach, które z nawiązką zrekompensują twoje przegrane transakcje. Jestem bardzo zadowolony z mojego treningu i bardzo polecam OTA. - Richard Jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyłem do OTA. Przed uczestnictwem bezskutecznie handlowałem opcjami z technikami, których nauczyłem się na poprzednich seminariach. OTA uczy, jak zarządzać ryzykiem w handlu, co jest kluczem do sukcesu w handlu. Coś innego nie uczyło. Ręce, których się uczę, są tym, co kocham najbardziej i odchodzę od każdej klasy, wiedząc, że mogę to zrobić na własną rękę. Otworzyli także inne ścieżki handlu, takie jak futures i forex. Wcześniej słyszałem tylko o opcjach i zapasach. To naprawdę daje ci możliwość wyboru tego, co jest dla ciebie najlepsze, lub dodania ich wszystkich razem i zwiększenia zysków z handlu. Nauczyciele są świetni, a członkowie personelu są bardzo przyjaźni. Początkowo wahałem się, zapisując się na te zajęcia, ponieważ widziałem kilka negatywnych opinii na temat Yelp. Jednak oparłem swoją decyzję na moim przeczuciu i cieszyłem się, że to zrobiłem. Moja matka i ja zapisaliśmy się do programu mastermind. Niedługo skończyłem z moją ostatnią klasą i jestem pewny, że zacznę handlować na żywo i zarabiać na tym. Instruktorzy są świetni, a zdobycie rąk na szkoleniu na platformie stacji handlowych zdecydowanie przygotowuje Cię do zostania profesjonalnym handlowcem. Opatentowana strategia, której uczą, działa. Cieszę się, że tu przyjechałem. Do tej pory klasy Pro Trader i Forex były bardzo dobre. Uwielbiane uczenie się od Craiga Weila i Tracy Hubbard Doskonałe szkolenie w klasie jeden-na-jednego jest nieocenione. Nagrania online są tak pomocne w przeglądaniu i stosowaniu lekcji. Zasoby są tam i student może je wykorzystać Wszystkie zyski to wszystko, co zostało. Mam tylko dobre rzeczy do powiedzenia na temat Online Trading Academy Z obiektu, Ciriculum, Instuctors i całego personelu pomocniczego. są na najwyższym poziomie. Przyznaję, że trochę się wahałem, aby zaangażować się w inwestycje finansowe wymagane do wzięcia udziału w kursach, które mnie interesowały. Dałem mu dużo do myślenia i ostatecznie zdecydowałem, że jestem wart tej inwestycji. Byłem gotowy na zmianę kariery i chciałem zrobić coś zupełnie innego niż te, które zawsze miałem w sprzedaży. Pierwsze lekcje odbyłem w marcu 2018 roku, Pro Trader i Forex, a teraz czuję się jak I39m na drodze do zostania profesjonalnym handlowcem. Mam wiele do zrobienia, ale dobrą wiadomością jest to, że mam dożywotnie powtórki z każdej z moich klas i stałe wsparcie z sesjami online. Dziękuję OTA. P. S. Ludzie, którzy dali gwiazdy OTA 1-2, oczywiście nigdy nie zapisali się na zajęcia. Nigdy się nie dowiedzą, co im brakowało na I39m, tak szczęśliwych, że podjąłem decyzję, aby się na to zdobyć. Większość z 1-gwiazdkowych recenzji pochodzi od osób, które nigdy nie zapisały się na nic więcej niż trzydniowe warsztaty. To jest jak pójście do college'u i narzekanie, że nie dostałeś dyplomu. To nie jest oszustwo, ale ludzie, którzy nie poświęcają się, nigdy nie odniosą sukcesu w tym czy jakimkolwiek innym programie. OTA jest jedynym znalezionym miejscem, które nauczy Cię prawidłowych technik skutecznego handlu. Program jest cudownie rozplanowany, a instruktorzy są dowodem na to, że to, co oni naprawdę uczą, działa Bardzo szczegółowy materiał i przykłady z podręcznika i instruktora. Uwielbiam tę pracę domową, która ma na celu ujednolicenie lekcji prowadzonych w klasie, a także modułów uzupełniających, aby kontynuować naukę poza klasą. Online Trading Academy - Irvine Aww, twoja przeglądarka ma wyłączoną obsługę JavaScript Czy wiesz, że JavaScript działa następująco Spraw by strony WWW były naprawdę fajne. Komplementuje cię, gdy miałeś zły dzień. Czy pojedynczo może uratować świat przed wszystkimi jego nieszczęściami. Ale teraz już tego nie wiesz. W tym momencie prawdopodobnie ponownie rozważasz swoją decyzję o wyłączeniu JavaScript. To jest naturalne. Przejdź do menu ustawień telefonu związanego z przeglądarką internetową i ponownie włącz JavaScript. Dobrze się bawcie razem, kiedy już to zrobisz. Hej, twoja lokalizacja może być stara. Wybierz język Online Trading Academy - Irvine Napisz poradę Od tego Business Specialties Witamy w Online Trading Academy Irvine. Ta lokalizacja jest pierwszym centrum edukacji finansowej dla Online Trading Academy. W ciągu ostatnich 10 lat pomogliśmy tysiącom codziennych inwestorów zdobyć umiejętności niezbędne do handlowania z umiejętnościami i zaufaniem zawodowców. Założona w 1997 roku. Korzenie Online Trading Academy sięgają roku 1997, jako jedna z największych giełd w USA ze 180 podmiotami handlowymi, które średnio zajmowały pół miliarda dolarów w codziennych transakcjach. Aby poprawić wyniki, menedżerowie i najlepsi handlowcy oferowali codzienne sesje coachingowe, w jaki sposób handlować bardziej konsekwentnie i z zyskiem. W 2001 roku skupiliśmy się wyłącznie na zapewnieniu edukacji. Dzisiaj mamy społeczność ponad 200 000 inwestorów, którzy nauczyli się handlować z umiejętnościami i zaufaniem profesjonalnych handlowców. Online Trading Academy - Irvine Przykład: Istnieje kilka razy w życiu, kiedy posiłek jest tak profesjonalnie przygotowany i zaplanowany, że jest niczym geniusz. Ostatniej nocy miałem jeden z tych posiłków - Mahi Mahi. Danie było doskonale przygotowane. Grillowane, soczyste i świeże bez cienia chciwości. Gałka sosu z mandarynek przyniosła odrobinę słodkiej słodkości. Ryba została umieszczona na kupie słodkiego ryżu bananowego. Połączenie ryżu i ryżu samo w sobie było grzechem. Jednak tylko profesjonalni szefowie kuchni potrafią to osiągnąć, dodatkowe dodatki zapewniły nawet odważniejsze, piękne smaki. Marynowana cebula na wierzchu ryby stworzona dla jeszcze lepszych doznań smakowych, a zielona fasolka ukryta pod rybami dodaje świeżości i uzupełnia każdy kęs Dostępny tylko w aplikacji Yelp Kciuki są gotowe do pozostawienia recenzji za pomocą aplikacji Yelp Specjalna aplikacja mobilna Witamy w handlu online Academy Irvine. Ta lokalizacja jest pierwszym centrum edukacji finansowej dla Online Trading Academy. W ciągu ostatnich 10 lat pomogliśmy tysiącom codziennych inwestorów zdobyć umiejętności niezbędne do handlowania z umiejętnościami i zaufaniem zawodowców. Założona w 1997 roku. Korzenie Online Trading Academy sięgają roku 1997, jako jedna z największych giełd w USA ze 180 podmiotami handlowymi, które średnio zajmowały pół miliarda dolarów w codziennych transakcjach. Aby poprawić wyniki, menedżerowie i najlepsi handlowcy oferowali codzienne sesje coachingowe, w jaki sposób handlować bardziej konsekwentnie i z zyskiem. W 2001 roku skupiliśmy się wyłącznie na zapewnieniu edukacji. Dzisiaj mamy społeczność ponad 200 000 inwestorów, którzy nauczyli się handlować z umiejętnościami i zaufaniem profesjonalnych handlowców. Online Trading Academy - IrvineO Online Trading Academy WZMACNIAJĄ ŻYCIE NA DWIE DEKADY Online Trading Academy ma swoje korzenie w największym parkiecie handlowym w zachodnich Stanach Zjednoczonych, założonym w 1997 roku przez Eyala Shahara. Niezależni handlowcy potrzebowali szkoleń, aby odnieść sukces w swoich inwestycjach, a wkrótce powstał model nauczania. W 2001 r. Wymiana handlowa została przeniesiona do internetu, a my staliśmy się 100 poświęceni edukacji. Od ndash więcej. jedno miejsce w Irvine, w Kalifornii, dziś osiągnęliśmy 40 kampusów na całym świecie i obecność online na całym świecie, a ponad 250 000 studentów uczestniczyło w zajęciach OTA i skorzystało z naszej misji: Wzbogacanie życia na całym świecie poprzez wyjątkową edukację finansową. Nasi instruktorzy i współpracownicy to robią. Wielu naszych pracowników to także studenci Online Trading Academy, którzy tak pasjonują się handlem i są tak podekscytowani tym, czego nauczyli się w swojej edukacji, że zostali zatrudnieni w pełnym wymiarze godzin w jednym z naszych lokalnych centrów. ndash mniej Firma DetailsScottrade uzyskała najwyższy wynik liczbowy w badaniu JD Power 2018 Self-Directed Investor Satisfaction Study, opartym na 4242 odpowiedziach mierzących 13 firm oraz doświadczeniach i percepcji inwestorów, którzy korzystają z samodzielnych firm inwestycyjnych, ankietowanych w styczniu 2018 r. Twoje doświadczenia może się różnić. Odwiedź jdpower. Autoryzowane logowanie i dostęp do konta oznacza, że ​​klienci wyrażają zgodę na Umowę Rachunku Maklerskiego. Taka zgoda jest skuteczna przez cały czas korzystania z tej witryny. Nieautoryzowany dostęp jest zabroniony. Scottrade, Inc. i Scottrade Bank są odrębnymi, ale stowarzyszonymi spółkami i są w pełni własnością spółek zależnych Scottrade Financial Services, Inc. Produkty brokerskie i usługi oferowane przez Scottrade, Inc. - Członka FINRA i SIPC. Produkty depozytowe i usługi oferowane przez Scottrade Bank, Członek FDIC. Produkty brokerskie nie są ubezpieczone przez FDIC nie są depozytami ani innymi zobowiązaniami banku i nie są gwarantowane przez bank, podlegają ryzyku inwestycyjnemu, w tym ewentualnej utracie zainwestowanego kapitału. Wszystkie inwestycje wiążą się z ryzykiem. Wartość inwestycji może się zmieniać w czasie, a Ty możesz zyskać lub stracić pieniądze. Rynek online i transakcje na akcjach limitowych to tylko 7 dla akcji wycenianych na 1 i powyżej. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty w przypadku akcji wycenianych w ramach 1, funduszy inwestycyjnych i transakcji opcyjnych. Szczegółowe informacje na temat naszych opłat znajdują się w Objaśnieniu opłat (PDF). Musisz posiadać 500 w kapitale własnym na koncie Indywidualnym, Wspólnym, Zaufanym, IRA, Roth IRA lub SEP IRA z Scottrade, aby kwalifikować się do konta Scottrade Bank. W tym przypadku kapitał własny definiowany jest jako całkowita wartość rachunku maklerskiego minus ostatnie depozyty maklerskie w zawieszeniu. Podane dane dotyczące wydajności odzwierciedlają wyniki osiągnięte w przeszłości. Dotychczasowe wyniki nie gwarantują przyszłych wyników. Przekazane badania, narzędzia i informacje nie obejmują wszystkich zabezpieczeń dostępnych publicznie. Chociaż źródła narzędzi badawczych udostępnianych na tej stronie internetowej są wiarygodne, Scottrade nie daje żadnych gwarancji w odniesieniu do zawartości, dokładności, kompletności, aktualności, przydatności lub wiarygodności informacji. Informacje na tej stronie są przeznaczone wyłącznie do celów informacyjnych i nie powinny być traktowane jako porady inwestycyjne lub rekomendacja do inwestowania. Scottrade nie pobiera opłat za instalację, bezczynność ani za roczne opłaty serwisowe. Obowiązują obowiązujące opłaty transakcyjne. Scottrade nie udziela porad podatkowych. Podany materiał ma wyłącznie charakter informacyjny. Proszę skonsultować się z doradcą podatkowym lub prawnym w sprawie pytań dotyczących osobistego podatku lub sytuacji finansowej. Wszelkie konkretne papiery wartościowe lub rodzaje papierów wartościowych, które zostały użyte jako przykłady, służą wyłącznie celom demonstracyjnym. Żadna z dostarczonych informacji nie powinna być traktowana jako rekomendacja lub zachęta do inwestowania lub likwidacji określonego zabezpieczenia lub rodzaju zabezpieczenia. Inwestorzy powinni rozważyć cele inwestycyjne, opłaty, koszty i unikalny profil ryzyka funduszu ETF (ETF) przed zainwestowaniem. Prospekt zawiera tę i inne informacje o funduszu i można go uzyskać przez Internet lub kontaktując się z firmą Scottrade. Prospekt powinien być przeczytany uważnie przed zainwestowaniem. Wycofane i odwrócone ETFy mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów i mogą zwiększać ekspozycję na zmienność dzięki wykorzystaniu dźwigni finansowej, krótkiej sprzedaży papierów wartościowych, instrumentów pochodnych i innych złożonych strategii inwestycyjnych. Wyniki tych funduszy będą prawdopodobnie znacząco różniły się od ich wartości odniesienia w okresach dłuższych niż jeden dzień, a ich wyniki w czasie mogą faktycznie wykazywać tendencję odwrotną do ich wartości odniesienia. Inwestorzy powinni monitorować te gospodarstwa, zgodnie z ich strategiami, tak często, jak codziennie. Inwestorzy powinni rozważyć cele inwestycyjne, ryzyko, koszty i wydatki funduszu inwestycyjnego przed inwestowaniem. Prospekt zawiera tę i inne informacje o funduszu i można go uzyskać przez Internet lub kontaktując się z firmą Scottrade. Prospekt powinien być przeczytany uważnie przed zainwestowaniem. Fundusze bez transakcji (NTF) podlegają warunkom programu funduszy NTF. Scottrade jest rekompensowana przez fundusze uczestniczące w programie NTF poprzez opłaty za rejestrację, udziałowiec lub SEC 12b-1. Obrót marżami wiąże się z odsetkami i ryzykami, w tym z możliwością utraty więcej niż zdeponowane lub konieczności złożenia dodatkowego zabezpieczenia na rynku spadającym. Oświadczenie o ujawnieniu depozytu zabezpieczającego (PDF) jest dostępne do pobrania lub jest dostępne w jednym z naszych oddziałów. Zawiera informacje o naszych polisach kredytowych, oprocentowaniu i ryzyku związanym z rachunkami zabezpieczającymi. Opcje wiążą się z ryzykiem i nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów. Szczegółowe informacje na temat naszych zasad i ryzyk związanych z opcjami można znaleźć w aplikacji i umowie dotyczącej opcji Scottrade. Umowa rachunku maklerskiego. pobierając Charakterystykę i Ryzyko Standardowych Opcji i Dodatków (PDF) z Opcji Clearing Corporation, lub prosząc o kopię kontaktując się z Scottrade. Dokumentacja pomocnicza dotycząca wszelkich roszczeń zostanie dostarczona na żądanie. Skonsultuj się ze swoim doradcą podatkowym, aby dowiedzieć się, w jaki sposób podatki mogą wpłynąć na wyniki tych strategii. Należy pamiętać, że zysk zostanie obniżony, a strata pogorszy się, w zależności od przypadku, poprzez odjęcie prowizji i opłat. Zmienność rynku, wielkość i dostępność systemu mogą wpływać na dostęp do rachunku i realizację transakcji. Należy pamiętać, że dywersyfikacja może pomóc w rozprzestrzenianiu się ryzyka, ale nie zapewnia zysku ani ochrony przed utratą na rynku niższego rzędu. Scottrade, logo Scottrade i wszystkie inne znaki towarowe, zarejestrowane lub niezarejestrowane, są własnością Scottrade, Inc. i jej spółek zależnych. Hiperłącza do witryn stron trzecich zawierają informacje, które mogą być interesujące dla czytelnika. Strony internetowe stron trzecich, badania i narzędzia pochodzą ze źródeł uznanych za wiarygodne. Scottrade nie gwarantuje dokładności ani kompletności informacji i nie daje żadnych gwarancji odnośnie do wyników, jakie można uzyskać z ich użytkowania. 2017 Scottrade, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

No comments:

Post a Comment